Rendszeres olvasók

2010. február 8., hétfő

Díjat kaptam :))

Díjat kaptam Kicsikatótól ! Nagyon jól esett, pláne az indoklás, miszerint lehet tőlem tanulni :)) Bár régóta tanítok, és szeretek is tanítani, azon mindig elcsodálkozom, ha a tanítványok hasznosnak nyilvánítják a tanultakat.
Ezeknél a díjaknál először jön a rácsodálkozás, hogy nahát, én is, aztán a meghatódás : milyen jó, hogy gondolt rám valaki ! Persze utána jön a töprengés, hogy kinek kéne tovább adni, milyen szempontok alapján, végül a kínlódás, hogy mi a bánatot írjak magamról ? Hiszen, amit szívesen megosztok, azt úgyis megírom díjak nélkül is, ezért ezt a pontot általában elmismásolom :))
A szabályok pedig:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte. Köszönöm Kató !)
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot. (Rendetlen vagyok, dohányzom, 40-es lábam van, elvált vagyok, kakaót teszek a kávémba cukor helyett, szeretem a fantasyt, mániás anyagfelhalmozó vagyok )
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak. Arra gondoltam a kép miatt, hogy 7 olyan blogerinának adom tovább, akikkel az ismeretségem számottevően virtuális, esetleg még sosem találkoztunk személyesen. Ők pedig : Vadcic Adri, Lovizer Virág, Kalex, Szaszi, Rita, Kricsár Ancsa, Edige.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


3 megjegyzés:

  1. Kedves vagy Gina!Köszönöm a díjat, meg hogy gondoltál rám! :O)
    Ígérem, hamarosan én is eleget teszek a felkérésednek és no meg annak a 7 pontnak... :o)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves tőled, hogy gondoltál rám is:)

    VálaszTörlés