Rendszeres olvasók

2010. február 14., vasárnap

Memória játék

Pakolásztam a kész cuccok között a ládában, ahol a tavalyi húsvéti maradékok vannak. Ott találtam ezt az ovisoknak való memória játékot. Még évekkel ezelőtt varrtam pár darabot anyukám óvodájának. Úgy látszik, ez az egy garnitúra megmaradt :)) Jó régen csinálhattam, akkor még a boltokban nem árultak amerikai paneles anyagokat, ez akkor még kincsnek számított.







Gondoltam, megmutatom, hátha a kisgyerekes anyukák kedvet kapnak, és varrnak a gyerkőcöknek. Később használható poháralátétként is :))
Ezt meg feltettem a Meskára :))





5 megjegyzés:

  1. Kedvet kaptam, köszönöm az ötletet.
    Aláírás: kisgyermekes anyuka!

    VálaszTörlés
  2. ez soha nem jutott volna az eszembe...szerintem Te zseni vagy :-)

    VálaszTörlés
  3. Megint egy fantasztikus ötlet Tőled! Köszönjük! :o))

    VálaszTörlés
  4. Fé ! Erős túlzás :))
    Örülök, hogy használható dolgot mutattam !

    VálaszTörlés