Rendszeres olvasók

2011. július 1., péntek

Kéne egy kis segítség

Szert tettem egy kilónyi csipkére, amire nem sok szükségem van. Egy részét lefotóztam, a méretek két tenyérnyitől egy négyzetméterig terjednek. Szívesen eladnám őket, némi hiba van bennük, de alapanyagnak kiválóak. (Gondolom én, mert még nem használtam ilyeneket.) Szerintetek mit lehet értük kérni ? Illetve kinek kellene ilyen ? Ha tetszik valamelyik, szívesen küldök még képeket. Kérlek, segítsetek !
(Az apró fecnikkel a hét végén jövök ! )





7 megjegyzés:

  1. Gina, a kicsik érdekelnének, ami max. 10*10 centis vagy kisebb, olyan is van?

    VálaszTörlés
  2. Én a helyedben kijavitanám és vagy a PECSA-ban vagy a Falk Miksa utcában megpróbálnám eladni.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Amire végképp nem találsz majd vevőt, azokat nagyon szívesen örökbe fogadom!Éppen használt, szakadt és mindenféle csipkét keresek!
    http://textilfigurak.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Kriszta, még nem tudom, ha marad belőle, jelentkezem !

    VálaszTörlés
  5. Épp írni akartam, hogy a google readerömben kettővel fölötted volt Kriszta bejegyzése:)

    VálaszTörlés
  6. Ha pamutból van, megfesthetők és kiegészítésnek, dísznek remekül felvarrhatók!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Van még a csipkékből, vagy lemaradtam?
    Engem érdekelnének, ha még maradt eladni valód, kitaláltad mennyiért adnád őket, akkor írj légyszi a macsta@freemail.hu-ra.
    Köszi, üdv
    Tamara

    VálaszTörlés