Rendszeres olvasók

2011. július 8., péntek

Díjat kaptam :))

 Böbillától kaptam ezt a díjat, nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám !
A díj szabályai:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Írj egy postot.
3. Küld tovább 12 blognak ha annyit érdemesnek tartasz.
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat.
A díjnak örülök, jól esik az elismerés :)) A továbbadás viszont mindig gondot okoz. Lényegesen több blogot szeretek, mint 12, és sokan nem fogadnak el díjat .
Szóval :
Aledi
Álomjáró-Bozsomati

Clinique-Bogi
Eszter Nemez
Györgyi
HEra
Kékmadár
Kinema
Lidércke
Napos
Shushanna
Vezsuzsi
Zazálea
Aztán a végére 13 lett :)) De gondolom, ez senkit sem zavar.


6 megjegyzés:

  1. Kifejezetten szeretem a 13-as számot. :) Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, hogy helyet kaptam a díszes társaságban! Igazán megtisztelő veletek egy lapon szerepelni :O)

    VálaszTörlés
  3. Gina, nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál! Ez nekem is megtisztelő!

    VálaszTörlés