Rendszeres olvasók

2010. július 25., vasárnap

Haladó tanfolyam-tervezet

Sajnos a kevés jelentkező miatt az öt alkalomra tervezett haladó tanfolyam három alkalomra csökkent :((
Át kellett írnom a tematikát is, ezen agyaltam eddig. Szeretnék minél több dolgot mutatni, ha rövidítve is. Így több dolog marad otthonra, de szinte minden belefér így is.
1. alkalom ( aug 4.) Kaleidoszkóp.

Csillag vagy forgó.
Ez utóbbi azonos elemekből áll, csak más az összeállítás.










A csillag variációt Körmi varrta egy tanfolyamon, a forgó az én munkám.
2. alkalom (aug.11) Táska bélelése, összeállítása, cippzár bevarrása, és zárása
Ehhez nincs képem, mindenki a saját táska-kezdeményét fogja befejezni süllyesztett cippzárral és béléssel.
3. alkalom ( aug. 18) Kilences blokk varrása szőnyeg-technikával, tortacikk technika.
A kilences blokk képeit Lilo Feichtingertől kölcsönöztem, ezt a technikát ő tanította Gödöllőn.












A tortacikk képek az én munkáim, az első részlet egy takaró fedlapjából, a második egy kiállítási darab volt.













Ha valaki szeretne csatlakozni az megteheti nálam emailben és a Varrógépcentrumban telefonon : 06-1-322-1363

2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus dolgokat készítettetek és látom a következő is nagyon jó lesz!!!!Én még várok,talán lesz olyan is ami hétvégére esik!:)))

    VálaszTörlés