Rendszeres olvasók

2010. július 1., csütörtök

Csalamádé

Azaz vegyes vágott. Az első képen látható a júniusban elkövetett anyageltüntetés eredménye, 4 db kordbársony szatyor.
A többiek munkáit holnap mutatom !



A júniusi UFO-irtás keretében befejeztem egy Tilda neszesszert, amin a papírra varrást gyakoroltam, és egy macis zsebhez varrtam egy szatyort.



Tegnap elindult a közép-haladó tanfolyamom, velünk debütált a Varrógépcentrum oktató-központja. Mi bonthattuk ki a körkéseket és vonalzókat. Jó érzés volt vadonatúj, sosem használt eszközökkel dolgozni :)) Bár fotóztam, de egyelőre nem mutatom, csak ha kapok rá engedélyt a készítőktől. Nagyon kevesen voltak, összesen 4 lány körül sürgölődtem, de nem bántam, igazán családias volt a légkör.
A következő alkalomra a papírra varráson kívül gépi applikációt terveztem, de leszavaztak. Azért a negatív applikációt és a zsinóros változatot akkor is meg fogom mutatni :))
A harmadik alkalomra mindenféle szatyor varrása volt meghirdetve, de ezzel sem arattam osztatlan sikert, kérték, hogy inkább valami technikát mutassak. Így előkukáztam anyukámnál ezt a két terítőt. Mindkettő szabadon szövött csíkokból készült. Remélem, ez megfelelő lesz :))





Ha valakit érdekel ez a technika és ráér július 14-én 14.30-tól 18-ig, akkor nyugodt szívvel jelentkezzen a Varrógépcentrumban erre az egy alkalomra ! Még akad egy-két férőhely :))

4 megjegyzés:

  1. Ilyen határozottan ellenkeztünk??? :-) Én szívesen szippantok magamba minden tudományt! A zsinóros applikáció külön öröm! Van még mit tanulnom ám, bőségesen!
    Köszönöm a tegnapi napot!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen ! Örülök, hogy jól érezted magad :)) Nem ellenkeztetek ennyire határozottan, de a pénzetekért olyat szeretnék tanítani, ami érdekel titeket :))

    VálaszTörlés
  3. Remélem őszre összejön egy két szombati varrás,nagyon szeretném!!!!:))

    VálaszTörlés
  4. Majd úgy csináljuk, hogy összejöjjön :))

    VálaszTörlés