Rendszeres olvasók

2010. március 3., szerda

Ajándékok és beszerzések

A topiktali előtt megkért a barátnőm, hogy vegyek neki anyagot a Tűpárnában, ha úgyis Fehérvárra megyek. Nem kezdtem neki magyarázni, hogy ők webáruház, és nem lesz a találkozón árusítás, inkább telefont ragadtam, és felhívtam Bogit, hogy megoldható-e a személyes vásárlás. Nagyon kedvesen felajánlotta, hogy írjak emailt, és személyesen leszállítja nekem a kért anyagokat. Persze, nem én lennék, ha csak Mártinak vásároltam volna, pláne tekintettel az akcióra :)) Így egy kupac anyaggal és egy tálca rétessel gazdagabban jöttem haza :)) Innen is köszönöm a kedvességed !

Előző nap benéztem a Hunyadi utcai fiúkhoz, és jól betáraztam. Kissé furák számomra ezek az anyagok, még csak most barátkozom a retro anyagokkal. Muszáj volt bevásárolnom, mert féltem, hogy talán D.újvárosban a szombati Kávén mindent eladnak :))




Ezkrisztitől vettem ezt a selyem-sálat a Meskán, de a találkozón realizáltuk a cserét. Ugyanolyan szép élőben is, mint a fotón !







És végül a lényeg : kaptam ajándékot :)) A lóherét Bubszától, az anyag szintén a Hunyadisoktól van. Elizanikótól pedig ezt az édes névreszóló konyharuhát ! Ráadásul kávémintával :)) Még nem tudom, mi lesz belőle, valami konyhai tartókára gondoltam, mert ezt vétek lenne rendeltetésszerűen használni. Innen is még egyszer köszönöm, Anikó !

1 megjegyzés:

  1. Drága vagy Györgyi! Nagyon jó volt látni Téged, sajnálom, hogy nem volt több időm, viszont végre írtam mailt. :-)) Puszi

    VálaszTörlés