Rendszeres olvasók

2009. július 19., vasárnap

Neszesszerből tolltartó-variációk egy témára

Variáltam egy kicsit, már megint ! Nagyon szeretem ezt a behajtós technikát, villámgyors bármitartót lehet így csinálni, azonban nekem kissé doboz-szerű. Bár ez is jó tolltartónak, mégis azon agyaltam, hogyan lehetne az eredeti fazon "oldalán" a cipzár. Persze, a megoldás egyszerű, máshol kell "befogni" az anyagot :))
Luxquilt oldalán teljes tutorialt is talál az, aki esetleg még nem varrt ilyet.
Gondolom, nem én találtam fel a spanyol viaszt, de azért megmutatom a különbséget :

Így fogom össze, és hajtom be az eredeti fazont . Itt a cipzár középen van a tetején, a plusz anyag a cipzár két oldalán van bedugva.




Itt pedig a cipzár felül van, a cucc alján és a tetején hajtom be. Persze, elég macerás a cipzárt behúzni a többi réteg közé, és nem túl egyszerű levarrni, ki sem mertem számolni, szegény varrógépemnek hány réteget kell átvarrnia.


Így néz ki, mielőtt eltisztáznám, és kifordítanám.






És így néznek ki tömegesen :))







És itt látszik a különbség, hogy melyik oldalon van a cipzár. Mindkét darab alapja 20*25 cm-es szendvics. A felsőnél a 20cm-es oldalon, az alsónál pedig a 25 cm-es oldalon van a cippzár.
És bár Kicsikató szólt, hogy ne variáljunk a Picasaban a blogger képekkel, én csak kitöröltem néhány duplikátot, így csak a webalbumból tudtam visszatölteni a képeket, így sajnos nem nagyíthatók :((

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Tényleg egészen másképp mutat! Jó sokat készítettél belőle!

    VálaszTörlés
  2. Az elöbb akartam irni, de valamiért nem tudtam a jelszavam(?) Szóval jópofa ez a módszer, de a Te általad javasolt blogon kifejezettem dobozformájú volt. A Te képeid alapján jobban lehet látni a technikát, mint az ővén.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépeket varrtál! ÜGYES VAGY!
    Üdv: Ildikó

    VálaszTörlés