Rendszeres olvasók

2009. július 13., hétfő

Hasznos holmik 2.

Nagyon köszönöm azoknak, akik megosztották velem a kis házi praktikáikat, egészen jópofa dolgokat kaptam ! Íme, egy kis összefoglaló :
Gabiczától pizzatüskéből orsótartó
(Nekem ez tetszett a legjobban !)
(Ő a tavaszi csíkosat kérte, aminek örülök, mert így mind a két csíkos "kakukk tojás" elkelt :)) )


Farkas Zsuzsától cérna, gyöngy, orsótartó, fakanálból körmölő

(Zsuzsáé lesz a narancssárga mintás a jobb szélén)



CsákniR-tól nagy cérnához szálvezető, és zöldségvágóból tömőfa
(Ez is remek ötlet, nagyon jót nevettem rajta!)
(Katié a kávés-csészés)


Kaokától kupakból, és a kupak alatti gyűrűből tűpárna, díszgomb, orsótartó

(Kaokáé az almás-macis)



Agibo-tól angol papírtechnikához maszkoló szalag
(Ő az zöld csíkost választotta)



A képtárban megtekinthető az összes beérkezett holmi, egy kis leírással, vagy linkkel. Hát, lányok, nagyon leleményesek vagytok !
És mivel nem ígértem, hogy sorsolok, és sajnos elég kevés pályamű érkezett, így MINDENKI választhat magának egy tolltartót !
Gondolom, mindenkivel találkozok még az idei évben vagy táborban, vagy KáVén, vagy esetleg az országoson, így mindenkinek személyesen adnám oda. Persze, ha valamelyikőtök sehová sem jön, annak szívesen elküldöm postán !
És persze a gyűjtögetés nem áll le, ha van jó ötletetek, kérlek osszátok meg velünk is !

8 megjegyzés:

  1. Kedves Gina! Ha benne vagyok a mindenkiben, akkor a házikós feletti macisat választanám. :)

    VálaszTörlés
  2. Hú de jó!
    Az első képen lévők közül szeretnék választani. Valamelyik narancsosat, vagy a zöld csíkosat. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Kaoka, neked eltettem a macisat, Agibo, neked pedig a zöld csíkosat. Majd kérek valamilyen jelzést, hogy melyik rendezvényen tudom átadni :))

    VálaszTörlés
  4. Micsoda remek ötletek! Sajnos nekem semmi érdemleges nem jutott eszembe, pedig szívesen megírtam volna! :DD

    VálaszTörlés
  5. Akkor már ne mutassuk az ötleteinket?

    VálaszTörlés
  6. Drága Komórka ! Az utolsó mondatban írtam, hogy akinek van még ötlete, az kérem mutassa meg, és berakom a képtárba !

    VálaszTörlés
  7. Szia Gina! Látod milyen kis kretívak vagyunk? Én szeretném az első képről a fent lévő vegyes színű csíkosat (a zöld mellettit), vagy az alatta lévő narancssárga-virágos neszit választani. Köszi!

    VálaszTörlés
  8. Nekem is van egy ötletem minta rajzolásához pl. napvászonra.

    Sima, kopírozós papír.
    Az eredeti mintára ráragasztottam hátulra a kopírozós papírt és alá az anyagot. Egy tompa hegyű ceruzával körberajzoltam a mintát és kész is volt. ... szépen látszik maga a mintám is ... ha érdekel milyen lett akkor dobj meg egy maillal és elküldöm.
    Feltenni bejegyzésként még nem akarom, mert a húzogatósra készül a hímzés.

    VálaszTörlés