Rendszeres olvasók

2009. január 7., szerda

A hetedik fiú, A setét torony- stb

Mazsola
kérdezte, mi az az öt könyv, amit tavaly olvastam. Mivel átlagban havonta olvasok öt könyvet (nagy könyvmoly vagyok) ezért kiválasztottam ötöt, amit megmutatok.
Nagyon szeretem a fantasyt, ebből több is került tavaly a polcra, de a legkedvesebb :
Orson Scott Card Teremtő Alvin meséi . Ez egy hét részre tervezett sorozat, eddig 5 kötet jelent meg, és egy lehetett-volna Amerikában játszódik, a telepesek korában. Tavaly sikerült végre megvennem az első kötetet, és az ötödik is tavaly jelent meg. Minden kötet egy-egy témát ölel fel, az indiánok elleni háborút, a rabszolgaság eltörlését, Észak-Dél háborúját, de alapvetően, mint minden fantasy, a jó és a rossz harcáról szól.

A másik nagy kedvenc is fantasy, Terry Brooks Shannara sorozata, ebből Az ifjak címűt olvastam tavaly. Ez igazi fantasy-eposz, aki szereit a Gyűrűk urát, annak ez is tetszene.





És még mindig dark-fantasy, Stephen King A setét torony 7., befejező kötete. Nem ez volt a hét közül a legjobb, de azért nem csalódtam :))






Újra olvastam Daniel Keyes Szép álmokat, Billy ! c. könyvét, ami egy többszörösen hasadt személyiség viszontagságait és gyógyulását meséli el,
valamint Graves : Én, Claudius - Claudius, az Isten c. könyvét, ami egy remek történelmi regény (kettő).
Ezeket Fable Álomhajszájával egyetemben időnként újraolvasom.

És akiknek továbbadnám : Juhizs, Lomaquilt,Btrudy,Martimez, és Cserika.
Sajnos, kommentet csak holnap tudok nekik hagyni, mert a pop-upok lefagyasztják a gépemet, ha megjegyzést szeretnék írni.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Daniel Keyesnek van egy hasonló témájú könyve, az is nagyon jó. Olvasd el. A címe:Ötödik Sally

    VálaszTörlés
  2. De jóóóó, ilyen sokat olvasol!! Csak irigykedem, hogy mennyi mindenre van időd. :o)

    VálaszTörlés