Rendszeres olvasók

2009. január 6., kedd

Magyarul játszunk-Meglepetés-csomag

Mivel Hokatánál jelentkeztem az újabb játékra, ezért remélem, nem haragszik meg, hogy az Ő szépséges dobozkájával hirdetem meg az én játékomat. Remélem, az újabb fordulóban is találok játékos-társakat !

Szabályok:

Bárki játszhat, akinek blogja van. Az első három ember, aki megjegyzést ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok. Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy meghirdetitek a saját meglepetés csomagotokat a blogotokban, jelezve, hogy az enyémet folytatjátok!

Szeretettel várom a jelentkezőket, már a tavasz jegyében !

7 megjegyzés:

  1. Hívhatlak olvasós játékra?

    VálaszTörlés
  2. Igen, Mariann, ez PIF, csak magyar neve van. :))
    Mazsola, hívhatsz :))
    Ugye tudjátok hogy bármilyen megjegyzés jelentkezésnek minősül ?
    Akkor most ezeket a hozzászólásokat vegyem jelentkezésnek ?

    VálaszTörlés
  3. Gina, én már jelentkeztem Barbihoz korábban, így egy kört már elindítottam, még egyet nem tudok, amúgy sincs még jelentkezőm. Ha gondolod úgy, hogy már nem hírdetem meg újra, benne vagyok!

    VálaszTörlés
  4. Mazsola, akkor még nem tudtam, hogy most indítottál, egyébként is csak vicc volt :)) Bár nem hemzsegnek a jelentkezők, így most büntetlenül lehet jelentkezgetni, nem csapnak le rá. Kivétel talán Colette, nála mindig betelik egy órán belül, nem véletlenül :))

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék jelentkezni, ha még lehet.

    VálaszTörlés
  6. Flor !
    Persze, hogy lehet, örülök neked !

    VálaszTörlés