Rendszeres olvasók

2008. október 16., csütörtök

Pénztárca, ahogy én csinálom.

Leszabom a szükséges anyagokat, a kétoldala 11*12 cm, ekkora a vlies is, a hátlapja pedig 11cm magas, 12cm+2 varrásráhagyás széles.
A három réteget összevarrom, és az egyszínű anyagot hátrahajtom, így megvan a szegélye is. Anyagában festett anyagot használok, mert mind a két oldal látszani fog.







A két elem közé varrom a cippzárat, majd egy másik egyszínű darabot vágok akkorára, mint a kész méret lesz, rárakom a hátuljára, és körbefércelem. (Persze géppel , a varrásráhagyáson belül )









Megvarrom a belsejét. Ezek lesznek a bankkártya és névjegy tartók. Leszabok a színes anyagból 1-1 9*11,5 valamint 9*13.5cm-es darabot, valamint 1-1 darabot a belsejéhez. A cippzár két oldalára varrom az anyagokat. Levágom a cippzár tetejét, és rávarrom a borítást a tetejére. Ez 11*kb 25 cm-es lesz, behajtom úgy, hogy a tetején meglegyen a szegély. Rárakom a pénztárca elejére, és körbevarrom rögzítésnek.


Megvarrom a gombolót, a helyére illesztem, és már csak a keretezés van hátra. A két keskeny végére egy-egy 11*3,25 cm-es csíkot varrok, ezeket behajtom keretnek, megtűzöm, és rávarrom a kereteket a két hosszú oldalra is, látszik a képen az illesztés. Kicsit hosszabra hagyom, az anyag köré hajtom, így a végén szegett véget kapok.


















A végén a belsején kézzel beszegem, gombot varrok rá, és kész.

2 megjegyzés:

  1. Én már rögtön lecsaptam rá, de valamiért nem jelenitette meg a hozzászólásomat. Amit nem jól látok, az az, hogy hol van az aprópénz és elég-e az a tartó. Szerintem az a gyenge pontja a pw pénztárcáknak. Különben jó a leirás.

    VálaszTörlés
  2. A színén van a cipp mindkét oldalán. Szerintem elég nagy, nekem elég szokott lenni. Jó van na, nem írok hindiül.:)))

    VálaszTörlés