Rendszeres olvasók

2008. október 13., hétfő

Cserikával játszom




PIF játékba is jelentkeztem,Cserika78-nál. (csorba-folt.blogspot.com a linkje, de képtelen vagyok beszúrni :((
Várom a jelentkezőket!
Ime a szabályok :1. Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
2. Az első 3 ember, aki commentet ir erre a bejegyzésre,ajándékot kap tőlem, melyet én készitek.
3.Ezt az ajándékot az elkövetkező 365. napon belül el fogom juttatni hozzátok.
4.Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy ezt megigéritek a saját blogotokban/flickr -en. Nem küldöm el az ajándékot annak aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában /flickr -en.

4 megjegyzés:

  1. Szia Kedves Gina! Örülök, hogy jelentkeztél nálam a játékra, viszont, hogy olvasom, te már 15 éve "foltokat" varrsz, kicsit meg vagyok szeppenve az én 1 évemmel... :-) No, jó, géppel varrni már én is tudok 15 éve :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem kell megrémülni, jó iparos vagyok, semmi több :))

    VálaszTörlés
  3. Szerettem volna legalább pár szót váltani veled szombaton,de amikor fölfedeztelek a medálod alapján,épp mással beszéltél,aztán meg elsodródtam másfelé.
    Jelentkeznék én a PIF-edbe,de sajna a második köröm sem telt be,kicsit a kifulladt már a dolog.Remélem azért lesz jelentkeződ!

    VálaszTörlés
  4. Te is nagyon elfoglalt voltál, nem akartalak zavarni. Hála az égnek, rengetegen voltunk, én itt köszönném meg a munkádat, tudom, volt elég gondod vele, de szemmel láthatóan megérte !

    VálaszTörlés