Rendszeres olvasók

2013. április 3., szerda

Magamnak


varrtam ezt a zsebes faliképet. Mivel az ágyam melletti éjjeliszekrényt kicseréltem egy könyvespolcra, kellett valami, amibe beletehetem a vekkert, a szemüveget, a könyvet, a papírzsepit, egyebet.
Visszatértem a gyökerekhez és mint a kvékerek, akik az utolsó anyagfecnit is felhasználták, én se veszek mostanában új anyagot, a maradékokból gazdálkodok.
Tulajdonképpen nagyobb kihívás, mint a méteráru felszabdalása :))
Egyre újabb és újabb technikákat próbálok ki, és egyre jobban tetszik ez a molyolás. 
Ha valaki kedvet kapna, hogy a segítségemmel szabaduljon meg a saját felhalmozott apró fecnijeitől, azt szívesen látom a Varrógépcentrumban május 3-án és 10-én. Ha érdekel, kérjek írj egy mailt a foltgina@gmail.com-ra, és megírom a részleteket.

2 megjegyzés:

  1. Teljesen egyben van! És isteni a színe!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Hű, de tavasz, hű, de gina! :-))) Nagyon tetszik! Én is egyre többet foglalkozom a fecni feldolgozással! Nem veszhet semmi kárba :-)))))

    VálaszTörlés