Rendszeres olvasók

2012. szeptember 29., szombat

A Kreatív találkozó után

Nagyon köszönöm annak a 30 leányzónak, aki eljött ma a találkozóra, külön nagy-nagy köszönet az árusoknak, a közösségi ház segítőkész és rugalmas dolgozóinak és a bemutatót tartó hölgyeknek, nélkülük teljes kudarc lett volna a nap. Már azt sem értettem, hogy miért regisztráltak jóval kevesebben, mint egy sima varrós napra, hiszen itt a varráson kívül egy csomó mindent lehetett csinálni, miközben a közös varrás minden hozzávalója megvolt itt is. Az meg pláne szomorú, hogy a regisztráltak fele sem jött el. Viszont aki eljött, az kényelmesen elfért, és mindent nyugodtan, várakozás nélkül ki tudott próbálni :))
Íme egy kis ízelítő :
Paverpol Hegedűs Katival

Drótékszerezés Mészár Évával

Pirogravír MrsSame-mel








































Fonalgrafika Mamintivel















Remélem, mindenki jól érezte magát ! (Sajnos jövőre már nem lesz ilyen összejövetel, de ez gondolom, érthető :(( )

17 megjegyzés:

  1. Miért nem érthető? Micikém, számold ki: a terembérlet, a kaja, a szaladgálás, az időm..... És a szinte teljes érdektelenség. Neked jobbulást kívánok !

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gina,
    tökéletesen megértem a keserűségedet, hiszen annyi időt, energiát fektettél a találkozóba, tényleg profi módon volt összeállítva a program, megszervezve a közreműködők. Én szeretném Neked megköszönni és talán kis vigaszt adhat, hogy akik ott voltunk jól éreztük magunkat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ahama! Elsősorban miattatok vagyok szomorú, hiszen tényleg sok emberke jött önzetlenül bemutatót tartani, készült, csomagolt, csinált egységcsomagot. Annak viszont örülök, hogy aki ott volt, az jól érezte magát :))

      Törlés
    2. Szia Gina! Megértelek! Én nagyon jól éreztem magam, sok mindent kipróbáltam és jókat beszélgettünk. Köszönöm!

      Törlés
  3. Rossz volt látni, hogy a rengeteg belefektetett energia ellenére rosszul érzed magad. Megértem és sajnálom. Aki ott volt tényleg jól érezte magát és fáj a szívem, hogy többet nem lesz. Az a szerencsém, hogy mindhármon ott voltam és sok kedves alkotótársamat megismerhettem élőben.
    Nagy nagy köszönet a türelmedért és az energiádért. Más színtereken kívánok sok sikerélményt:)

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom, klasszul feltöltődtem, jót dumáltam és még csináltam is ezt-azt. Kösz. :)

    VálaszTörlés
  5. Nincs mit lányok, örülök, hogy jól éreztétek magatokat!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól éreztem magam,akár csak tavaly. Sajnálom,hogyha jövőre nem lesz,de teljes mértékben megértelek. Azért remélem lesz még alkalmunk találkozni,mert alaposan feltöltődtem a társaságban.

    VálaszTörlés
  7. Én sajnálom, de teljesen érthető. Az érdektelenség viszont nem érthető, mert hol tudott/tud találkozni a sok-sok kéznyűvész??? Olyan jó volt látni más technikákat!!! Az, hogy még ki is lehetett próbálni??!! Fantasztikus volt!!!
    Köszönjük Gina!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm hogy mehettem és találkozhattam kedves ismerősökkel a kreatív világból. Jobb lett volna a naaaagy nyüzsi. Megértem ha nem szervezel többet. :-( Mi lenne ha jövőre árusok nélkül csinálnánk?
    Arra ott a Határtalanul, meg a webshopok, boltok. Csak jöjjenek össze azok akik kiváncsiak egymásra.

    VálaszTörlés
  9. Kriszti, ez hülyeség, senki sem azért nem jön, mert vannak árusok. És akkor miből fizessem ki a ház bérleti díját ? Nem lesz, és kész. Illetve, talán csinálunk helyette foltos-babás topik talit, arra biztosan sokan jönnének. Kellenek az árusok, sokan csak amiatt jönnek el.

    VálaszTörlés
  10. Hát, én is szomorú lennék, ha nem lenne többet. Annyira jól éreztem magam, olyan jó volt beszélgetni. A topik-tali, az más. Babás van (remélem lesz is, és mivel jövőben nem szándékszom költözni, biztosan megyek is) De sok nem babás kreatívval is szívesen találkoznék, velük hol? Rendszeres talik csak a foltosoknál vannak :( Kell lennie valaminek, ki kell bújni a gép mögül.. Mindenesetre neked hatalmas köszönet a szervezésért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szomorú vagyok. Nem értem, egy komplex rendezvényre több embernek kéne jönni, mint egy tematikusra, és mégsem :(( Ennél többet pedig nem tudok tenni a cél érdekében, lasszóval mégsem foghatom a népeket, így meg mindenkinek ráfizetéses.

      Törlés
  11. Én is remekül éreztem magam, sőt, még a leánykáim is örömmel meséltek róla itthon :-) Nagyon jó volt alkotni is! Gina, nagyon köszönöm, hogy megszervezted!!! :-)))

    VálaszTörlés
  12. Kedves Gina! Én nagyon de nagyon szomorú vagyok amiatt, hogy ismét nem tudtam ott lenni! Most van ez az őszi "mindenkit utolér az influenza", hát a mi családunkat sem kerülte el. Már jobban vagyunk, de még mindig benne. Már azt terveztem, hogy nem érdekel, ha egy év múlva is lesz valami, akkor is elmegyek, és kész! De ha nem lesz? Legyen! Csodálkozom, hogy ilyen kevesen voltak, pedig biztosan szuper jó volt! Most mondanám, hogy szívesen szervezek ide, a zsámbéki művházba, de ki jönne el idáig???

    VálaszTörlés