Rendszeres olvasók

2012. május 13., vasárnap

Jó kis hétvége



 Megkaptam a nyeremény Bibepöcköt Micitől. Gyönyörű lényecske, sokkal nagyobb, mint gondoltam, talán látszik is a kezemben, hogy szinte a könyökömig ér :)) Hihetetlen szépen van megvarrva, le vagyok nyűgözve, innen is még egyszer nagyon köszönöm, drága Mici!


























 
A szombat a lőrinci közös varrás jegyében telt, amit a mi csoportunk, a Foltomiglan rendezett Pestlőrincen. A tombola húzás alatt volt csak a társaság egy kupacban, itt látszik, hogy elég sokan eljöttek, pláne, ha figyelembe vesszük, hogy mennyi program volt ezen a napon országszerte. Remélem, aki eljött, az nem bánta meg, és jól érezte magát !


  












 
Az egész rendezvény az eper körül forgott, így nem meglepő, hogy szinte az összes tombola tárgy eprecskés :))








Amiket kaptam.

Kaptam is, adtam is ajándékokat.





Amiket adtam.
Ezt a sokzsebes fali tároló képet pedig a lányok kérésére tettem fel.

2 megjegyzés:

  1. Ez a sok zsebes tároló....csúúúúúcs:))))) Van is ilyen gatyónk, ha kinövi Cs. akkor legalább el lesz téve emlékbe, kiakasztva, olyan hamar megnőnek, hogy élmény lesz nézni milyen picur volt:D és még praktikus is, lesz hova eldugni a cuccaimat, illetve lesz hol keresnem:D

    VálaszTörlés
  2. Köszönet a lőrinci lányoknak a jó szervezésért, igazán kellemesen töltöttük az időnket!

    VálaszTörlés