Rendszeres olvasók

2012. február 10., péntek

Talpbetét

Örülök, hogy nektek is tetszik a mikrós talpbetét ötlete :)) Itt válaszolok a felmerült kérdésekre : 100 %-os pamutanyagot használtam, de belevasaltam egyoldalas ragasztós vetexet is, hogy jobb legyen a tartása. Előtte kipróbáltam, és mindenfélét megmikróztam, 2 oldalas ragasztót, ragasztós papírvetexet és sima műszálas vetexet is. Mindegyikből egy darabkát beletettem egy tányérba, és magas hőfokon 1 percig melegítettem. Egyikkel sem történt semmi, nem olvadt meg sem a műszálas része, se a ragasztó. (Festeni is szoktunk nejlonzacskóban, mikróval melegítve, és a nejlon sem olvad meg.) 

Szóval bátran ki lehet próbálni, használat közben azonban ne tegyük be hosszabb időre 30 másodpercnél, nehogy megégessük magunkat. Jó melegedést!
A számlálóm az éjszaka folyamán átlépte a 100.000-t, így legközelebb játékkal jövök, jó ? :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése