Rendszeres olvasók

2011. augusztus 25., csütörtök

Kiállítás

 Ma bementem a Művházba, és megnéztem a kiállítást. Nekem nagyon tetszik :)) Nagyon köszönöm mindenkinek, aki küldött munkát, igazán remek tárlatot sikerült összehoznunk. Ronda módon csak ilyen ízelítőt mutatok egyelőre, de sokan most állítanak ki először, és szeretném, ha élőben csodálkoznának rá a munkájukra. Persze, szeptember 3-a után teszek fel részletes képeket azoknak is, akik nem tudnak eljönni. És persze változatlanul várunk minden kedves érdeklődőt 3-án 9-től a rendezvényen !

8 megjegyzés:

  1. Hűűű, de izgatott vagyok! Remélem az enyém is megérkezett! Végülis postán küldtem... :-) Jaj, de várom.

    VálaszTörlés
  2. Hú, de sajnálom, hogy nem tudok ott lenni.... :(
    A vitrinben Dunaszegi Ildikó munkáit már felfedeztem :))))

    VálaszTörlés
  3. Sirok és rívok ,de nem tudok elmenni, PEDIG:) De nektek jó mulatást!
    MAjd a belső beépített emberem mindent elmond!

    VálaszTörlés
  4. Juj, de izgi! :) Jó a fejléced :)

    VálaszTörlés
  5. köszi az előzetest. alig várom, hogy élőben lássam:)

    VálaszTörlés
  6. A tortaszeletek is megvannak? Felkerültek? Tudod, nekem mondták, hogy fogalmuk sincs milyen kiállításról van szó :)

    VálaszTörlés
  7. Megvannak a tortaszeletek is :))

    VálaszTörlés
  8. Egyre izgatottabb vagyok! :D Viszek majd finom csokis kekszet... :D

    VálaszTörlés