Rendszeres olvasók

2011. június 19., vasárnap

Óriás

Ilyen nagy méretű varrós bugyrot kért a barátnőm. Húzódoztam tőle a mérete miatt, aztán a neten véletlenül belefutottam ebbe a leírásba.
A cucc egyáltalán nem bonyolult, viszont mivel rajzoljak ekkora ( 70 cm átmérő) kört ? Végigvettem a lakásban található össze szóba jöhető holmit, a fazékfedelet, a tupper nyújtólapot, a festékesdoboz tetejét, de mind kicsinek bizonyult. Ráadásul a körzőmet sem találtam :((
 
Otthon elpanaszoltam a kínomat apukámnak, és egy héttel később ez az extra szerkezet várt :)) 20 cm-től 95 cm-ig tudok vele rajzolni. Hát nem édes pofa ?

 Így már egyszerűen elkészítettem a bugyrot, barátnőm nagy-nagy örömére. És így megint fogyott egy "kicsi" az ide-oda rakosgatott német anyagomból :))



9 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz! Szép ez az anyag nagyon!
    Én nagy kört úgy szoktam rajzolni, hogy négybe hajtom az anyagot, veszem a rajzolandó kör sugarát, meg a remek 5 méteres mérőszalagomat, és a sarkához igazítva az illanó filcet a mérőszalag végéhez tartva megrajzolom a kört (mármint a negyedét, majd még négybe hajtva szépen elvágom, és kész is az egész kör)
    de egy ilyen tuti szerkezettel biztos sokkal könnyebb!

    VálaszTörlés
  2. Már megint gyönyörűek az anyagok, és a varromány is.
    Későn jött tanács, de két ceruza és egy darab spárga (zsinór, cérna, madzag) is megteszi végszükség esetén! Már akinek nincs ugye ilyen ügyes apukája... :o)

    VálaszTörlés
  3. Igen lányok, végső esetben így csináltam volna, valamelyik megoldással, de így egyszerűbb :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép anyagok és ötletes megoldás.

    VálaszTörlés
  5. Micsoda szerkezet! Ez igen! Gratulálok Apukádnak (is) nagyon ügyes!

    VálaszTörlés
  6. Lehetne ilyen nagy bugyrot, ilyen szép anyagból rendelni a meskán?
    Merthogy nagyoooon szép:)))))

    VálaszTörlés
  7. Kedves Andrea !
    Szívesen varrok neked is egyet, 3300.- Ft postaköltséggel. Küldj egy emailt a foldvary64@citromail.hu-ra ha kérsz egy ilyet és megbeszéljük.

    VálaszTörlés