Rendszeres olvasók

2011. február 19., szombat

Megkaptam :))

Megkaptam az ajándékom Abilétől, amit az Utolsó centiig játékban való nyereményéért kaptam cserébe. Már bele is költözött a tartalék szemüvegem. A nem tartalék folyamatosan a fejemen van :))
Nagyon aranyos, és abszolút az én színem, köszönöm Abile !
És egy baráti ölelést is kaptam Böbillától :)) Köszönöm, jól esett !
5 emberkének kéne továbbadnom indoklással együtt.
Az én 5 "ölelnivaló" lánykám :
Álomjáró-Bozsomati
Hajnikri
Kicsikató
Shusanna
Zazálea
És hogy miért ? Csak úgy :)) Biztosan jól esik nekik egy baráti ölelés innen a távolból :))


5 megjegyzés:

  1. ölelés? Na, látod, az mindig, de mindig jöhet, köszönöm! :o))

    VálaszTörlés
  2. Igeeeeeen, nagyon jólesett, köszönöm:))

    VálaszTörlés
  3. Hálás köszönet érte, éppen jól jött. :) Aranyos vagy, hogy nem felejtettél el. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm az ölelést! Nagyon-nagyon jól esett!

    VálaszTörlés