Rendszeres olvasók

2010. január 24., vasárnap

Senki többet-harmadszor ! Valentin-napra

Tiffany-Andinál láttam egy jó ötletet, Ő minden hónapban felajánl valami szép üvegtárgyat cserére. Gondoltam, én is kipróbálom, de óvatos duhajként szivecskés cuccokat teszek fel cserére, így sikertelenség esetén ráfoghatom, hogy nem kedvelitek a Valentin-napot :)) A felajánlott tárgyaim a következők : 1 szív mintás rózsaszín bugyor, 22*28 cm-es, zsinórral összehúzható. 1 tolltartó szívecskés anyagból, szemüvegnek is kiváló. És nem utolsósorban egy összecsukható bevásárlószatyor, aminek az érdekessége, hogy belehajtogatható egy neszesszerbe, ami egy szatén zsinórral kapcsolódik a szatyorhoz. Vásárlás közben a neszi bent lóg a szatyorban, és beletehető az apró, meg a kulcs, esetleg a vásárló-lista, stb. 43 cm magas, 38 cm széles, az alján van egy 8 cm-es talpvarrás, így a tejes doboz is kényelmesen belefér.
Cserére felajánlhattok bármilyen kézművész tárgyat, főleg használati tárgyakat. A foltvarrók se fogják vissza magukat :)) Sokszor tátom a számat látva a munkáitokat. De nyitott vagyok bármi egyébre, kötés-horgolás-stb.
Örömmel várok alapanyagot is cserébe, egyszínű anyagokat akár kevert szálast is, vagy eszközöket, vagy ami eszetekbe jut.
Szóval ha szívesen magadénak tudnád ezeket a holmikat egyben, vagy külön-külön, kérlek ne fogd vissza magad !
Írj egy emailt és küldj fotót a foldvary64kukaccitromail.hu-ra. Szerintem megegyezünk :))



3 megjegyzés:

  1. Ez milyen jó ötlet! Sok sikert a csere-beréhez.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz kis felajánlás. Tuti, hogy hamar gazdára találnak. Sok sikert hozzá!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Megkaptam a PIF ajándékot, és már képet is raktam fel! Ide: http://bgabella.blogspot.com/2010/01/pif-ajandekot-kaptam.html

    VálaszTörlés