Rendszeres olvasók

2009. december 4., péntek

Harács

Hajlamos vagyok rá, hogy mint a hörcsög, gyűjtögessek, és mindenféle csetreszt összevásároljak, ha kell, ha nem. Juhizs hívta fel rá a figyelmet, hogy a Rákóczi úti Magyar Könyvklubban a 4990.- Ft-os Párnavarázs könyv csak 700.- Ft. Ennyiért persze feltétlen meg kellett venni :)) Akár ajándéknak is kiváló, gyönyörű kivitelezésű könyv, nem csak foltvarróknak. Persze, nem lehet csak egy könyvet venni, ha már tele az utca könyvesbolttal :))


Két üzlettel mellette viszont felfedeztem a 350 forintos boltot, a kirakatban édes macis-egeres-katicás díszdobozokkal.
Mivel olyan vagyok, mint Tóték, és imádok dobozolni, berohantam és a fél készletet megvettem, vagy 4 féle méretben mind a három fajtából. Persze a bolt tele van mindenféle aktuális angyalkás-fenyős-mikulásos csudasággal is, de az kevésbé dobott fel.






Viszont találtam egy csomó féle dekor fonalat, ami feltétlen kellett nekem, hogy mire, azt még nem tudom, de megérdemlem, ahogy a nagy elődök mondták volt :))

6 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz dolgokat gyüjtöttél össze, és se tudtam volna otthagyni...a könyvekért meg külön irigyellek egy kicsit, itt borzasztó drágák

    VálaszTörlés
  2. De jó lenne ha erre is lennének ilyen boltok...

    VálaszTörlés
  3. Hát szép dolgokat spájzoltál !!
    De hát jó lesz majd valamire !
    A fonal nagyon teeecccik én azért sárgulok .!
    Segítséged szeretném kérni már három hete nem jelenik meg az új bejegyzésem ,blog olvasóknál .Valamit elnyomtam ?
    blog bajokba sem tudok írni :((

    VálaszTörlés
  4. Nemes egyszerűséggel én is szeretek harácsolni, majd jó lesz valamire alapon. Rendszerint tényleg így is van, és sok mindenről azt sem tudom, hogy van nekem mert úgy elpakoltam.Van úgy, hogy másodszor is megveszem.

    VálaszTörlés
  5. De ha másodszor megveszed, akkor biztos hogy előkerül! Ez Murphi törvénye. Én múltkor rendet csináltam és felfedeztem, milyen kincseim vannak! De mindenre sor kerül egyszer! A dobozok nagyon aranyosak!

    VálaszTörlés
  6. A harácsolás, mint betegség fertőző... sokan "szenvedünk" benne - sajnos, gyógyíthatatlan ;-)

    VálaszTörlés