Rendszeres olvasók

2009. június 10., szerda

Csak hajtogatok, hajtogatok

Teljesen beleszerettem ebbe a hajtogatós technikába, amiből a papírzsepi tartót Évi blogjában találhatjátok meg, mint ezt az előző posztban is említettem.
Kedves barátném többzsebes bankkártya tartóval macerál már egy ideje. Eddig nem nagyon törtem rajta a fejem, de ez a hajtogatós módszer nem hagyott nyugodni. Még sok lehetőség lehet benne, gondoltam, variálok még egy kicsit. Így született meg ez a tartó. A méretei: a hossza szintén 80 cm, akárcsak a pénztárcáé, a szélessége pedig 12 cm.
Mivel sajnáltam az igazán mutatós angol és amerikai anyagokból ennyit elhasználni egy ilyen kis semmiséghez, addig méregettem, amíg ki nem találtam, hogy az egyik oldalhoz 47 cm olcsóbb és vékonyabb anyag kell, a lényegi részéhez pedig 35 cm a mutatósabból. A felső képen látszik a hajtás menete: 6 cm-el indul, aztán felváltva 4,5 és 5,5 cm. Így egyforma "zsebeket" kapunk, 1 cm-es emelkedéssel. Az utolsó jelölés 4,5-ös, ez adja meg az utolsó zseb mélységét. A másik oldalról 5 és 5 cm a hajtás, ez lesz a szélesebbik színes fedés, és egyben a legalsó zseb. A tetején van egy 3 cm-es visszahajtás, ide jöhetnek a névjegy kártyák.
Persze, vérszemet kaptam, és rögtön kipróbáltam ezt a kétszínű variációt a pénztárcán is, és bár teljesen más a hajtások mérete, mégis megoldható ugyanebből a 35-47 cm-es variációból :)) Így a külseje a szép, elegáns anyagból lesz, a belseje meg egy színben passzoló, de olcsóbb anyagból. Remélem, ti is kedvet kaptatok ! Kiváncsi lennék, nektek milyen cuccok jutnak még eszetekbe ?

4 megjegyzés:

  1. De jó, én már az előzőnek a megértésénél tartok és tervek szövögetésénél, de látom, nincs megállás.
    Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Tetszik,ki akarom próbálni...ha megértem:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes, én is ki szeretném próbálni. Egyúttal meghívlak a "7 dolog Rólad" játékra.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon mutatós.
    Miért nem tudok neked e-mailt küldeni? mindig visszadobja. Van esetleg másik e-mail címed?
    Az enyém hildiko74@gmail.com

    VálaszTörlés