Rendszeres olvasók

2008. november 4., kedd

Emlékek

Ez egy játék, a benne való felkérés Katától és Zazáleától érkezett, s a következő a lényege: mondjunk valamit a gyermekkorunkról.

Szabályok:

1. Ha téged jelölnek ki, rakj ki a blogodba egy képet és írj egy bejegyzést a gyerekkori emlékeidről.
2. Nevezz meg 7 bloggert, akinek szívesen továbbítanád a feladatot!
3. Linkeld be a blogok címét!Azt is, akitől a "díjat" kaptad!
4. Privát üzenetben értesítsd a kiszemelt bloggereket!

Néhány emlék :
1. Nagymamámék négyen voltak testvérek, és ahogy megnősültek, férjhez mentek, mindegyik új család épített egy új lakást a kertbe, így egy négylakásos családi házban nőttem fel. Egyedül mi laktunk ott a második-harmadik generációból, de a nyarakat az összes unokatestvérem ott töltötte, így nagyon vidám nyaraink voltak.
2. Persze, karácsonykor is összegyűlt a család, mindenki a sajátjaival vacsorázott, ünnepelt, aztán elindultunk körbe-körbe. Mivel én szenteste születtem, így én még ajándékot is kaptam mindenhol. Ettünk, ittunk, játszottunk, jó sokáig fent lehetett maradni.
3. Édesapám iparművész, kicsi koromtól mindig barkácsolhattam vele. Talán 6-7 éves lehettem, de nem felejtem el, ahogy a kertben négykézláb festettük a lakás sötétítő függönyeit.
Igazi, viaszolt batik függönyöket csináltunk, az én szobámba csupa hagymakupolás házikót, anyuéknak barnás-zöldes-bordós árnyalatú fákat.
Olyan volt, mint a bádog, dög nehéz volt mosni, vasalni, de gyönyörűséges volt, amikor átsütött rajta a nap. Egészen addig használtuk őket, amíg 14 éves koromban el nem költöztünk a saját házunkba, aminek jó részét apám a kollégáival építette kalákában. (Mert akkor még ilyen is volt)

És akiket kiválasztok :
Colette
Bruercsi
Méhike
Cicvarek
Phoenix
Körmi
Elizanikó


4 megjegyzés:

  1. Hogy milyen kis helyre fejléced van.... :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia Gina!
    Nagyon tetszik a lapod új grafikai arculata...
    Köszönöm a játékra jelölést, de csak részben tudom teljesíteni az előírásokat.
    Képem egyelőre nincs, és a labdát sem tudom továbbgurítani, hiszen én itt még nagyon zöldfülű kisnyúl vagyok, aki még csak tekintget, de senkit sem ismer..
    A jelölésnek mégis örültem, hiszen megoszthattam Veletek egy kedves emlékemet.

    VálaszTörlés
  3. Nahát, sorstársam. Ugyan, én 30-án születettem, de szenestére vártak. :)))

    VálaszTörlés